سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین و آسان ترین روش راه اندازی وب سایت اینترنتی چیست؟

در دنیای امروز که عصر ارتباطات نامیده میشود. برای ارتباط با دیگران از راه های ارتباطی فراوانی استفاده میشود که شما بخواهید مطالب خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و با آنها در ارتباط باشید. وب سایت ها از مهمترین رسانه ها می باشد در حال حاضر می باشد. 

وب سایت چیست؟

یک وب سایت شامل تعدادی فایل که حاوی متن، تصویر یا ویدئو یا … که به هم متصل هستند، می شود. یک وب سایت از یک صفحه اصلی که Home Page نام دارد که بر روی یک خدمات دهنده اینترنتی که اصلاحا به آن Server میگویند، قرار دارد. وب سایت مجموعه ای است که یک فرد یا سازمان از اطلاعات خود نگهداری میکنند و بقیه کاربران اینترنت میتوان به این اطلاعت دسترسی داشته باشند. فرمت وب سایتها HTML می باشد که اختصار کلمات Hyper Text Mark up Language است. که با استفاده از پروتکل http که انتقال اطلاعات را از کارساز وب‌گاه به مرورگر وب کاربر برعهده دارد تا اطلاعات برای کاربر نمایش داده شود، می توان وارد آن شد.

راه اندازی وب سایت اینترنتی

روشهای مختلفی برای طراحی وب سایت وجود دارد که کاملا بستگی به هدف و نیاز شما از ساختن وب سایت دارد. ساختن وب سایت به صورت دستی وقتی کارایی دارد که شما قصد دارید وب سایتی طراحی کنید که شامل چند صفحه است. اما وقتی قصد ساختن وب با تعداد صفحات بالا دارید دیگر روش اول به کار نمی آید و عقلانی نیست. اگر به دنبال راحت ترین و ارزان ترین راه هستید، می توانید از طریق دو وبسایت زیر سایت شخصی بسازید. کافی است در سایت های ثبت نام کنید، یک قالب انتخاب نمایید و شروع به گذاشتن مطالب کنید:

ادامه مطلب را در لینک زیر بخوانید:

 روش راه اندازی وب سایت اینترنتی